Το ημιμονιμο μετά από 3 μέρες φθάρθηκε σε κάποια σημεία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΤΡΙΑΝΝΑ ΝΤΑΝΑΙ•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ολγα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κατερινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα όλα ήταν εξαιρετικά, πολύ καλή δουλειά και ωραίο περιβάλλον, που σε χαλαρώνει.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Αγγελική•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν μπορώ να το περιγράψω... Πραγματικά ένιωθα ότι μου έκαναν πλάκα ... Η κυρία δεν μπορούσε να μου αφαιρέσει το ημιμόνιμο... Τελικά μου έκανε μερική αφαίρεση και μπαλωσε από πάνω με το άλλο χρώμα ... Άθλιο!
Μάλλον δεν είχε κατάλληλα γυαλιά μυωπίας ή δεν ειχε ξαναπιάσει τροχό στα χέρια της ... Προσπάθησα να είμαι ευγενική λόγω της ηλικίας της...