Υπέροχη δουλειά!! Η εξυπηρέτηση άποψη και πάντα νιώθεις μια οικειότητα με τα κορίτσια:) Πάντα φεύγω απόλυτα ευχαριστημένη! Συστήνω σε όλους ανεπιφύλακτα να το επισκεφθούν.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελενη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Τζέσικα είναι πολύ καλή στη δουλειά της και πολύ ευγενική!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•Μανικιούρ
Stavroula•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Για άλλη μια φορά ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα και την εξυπηρέτηση από τα κορίτσια