όλα είναι τέλεια παντα..η Τζέσικα καταπληκτική και όλα τα κορίτσια πολύ ευγενικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•Μανικιούρ
ΕΛΕΝΗ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχη εμπειρία όπως κάθε φορά.. την επόμενη θα επιλέξω το μανικιούρ με spa😀
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Katerina•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Τζέσικα είναι καταπληκτική επαγγελματίας. Το αποτέλεσμα ήταν άψογο, ακριβώς αυτό που ζήτησα. Το περιβάλλον είναι πολύ φιλικό και ο χώρος σου αποπνέει ηρεμία και θετική ενέργεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Άννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απόλυτα ευχαριστημένη κάθε φορά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•Μανικιούρ
Katerina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
κάθε φορά είμαι απόλυτα ευχαριστημενη. ευχαριστώ πολυ