Μανι πεντι ημιμονιμο ολα εξαιρετικά και η Ελένη πολύ ευγενική και εξυπηρετική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΛΕΝΗ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Fotini•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από την Ελένη η οποία φρόντισε τα νύχια των ποδιών μου και των χεριών μου και μου έδωσε συμβουλές για την φροντίδα τους. Πολύ φιλόξενο περιβάλλον και πολύ ευγενική, με γνώσεις και εμπειρία. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΛΕΝΗ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωάννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΛΕΝΗ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑΝΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλο αποτελεσμα
Πιάσιμο Μαλλιών
Chrysa•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η ατμόσφαιρα καταπληκτική και η καθαριότητα μοναδική!
Τριμάρισμα και Ξύρισμα ΓενειάδαςΔείξε όλες τις κριτικές…