Υπέροχος χώρος με ενδιαφέρον για τον πελάτη και τις ανάγκες του. Οι κοπέλες εξαιρετικά ευχάριστες, φιλικές, με διάθεση να εξυπηρετήσουν ώστε να ευχαριστηθείς και την διαδικασία της υπηρεσίας και το αποτέλεσμα. Η Χριστίνα εξαιρετική επαγγελματίας, περιποιήθηκε υπέροχα τα χέρια μου. Θα ξαναπάω σίγουρα και θα το σύστηνα ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eleni•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
πολύ όμορφος χώρος με ωραία ενέργεια!! άψογη εξυπηρέτηση!!!
Πεντικιούρ
Eleni•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή δουλειά! Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα!!
Πεντικιούρ
Ολυμπία Ζ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Για άλλη μια φορά φοβερή εξυπηρέτηση και καταπληκτικό αποτέλεσμα!💗
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαστοριδη Λ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικο ημιμονιμο μανικιουρ απο την Χριστινα, μεγαλη επιλογη χρωματων , εμεινα απολυτα ικανοποιημενη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο