Πολύ περιποιημένος χώρος, ευγενέστατο προσωπικό και καλές τεχνήτριες!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή και γρήγορη εξυπηρέτηση! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα στο ημιμόνιμο στα χέρια και το πεντικιούρ. Πάρα πολύ καλή δουλειά και ωραίο κλίμα! Συγχαρητήρια!
Πεντικιούρ
Αγγελική•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέτοια νύχια μόνο στο εξωτερικό μου έχουν κάνει!Πολλά συγχαρητήρια!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Λαμπρινή•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το επισκέφτηκα πρώτη φορα. Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος! Και η Χριστινα άψογη επαγγελματίας ! Το συστήνω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ
ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλη εξυπηρέτηση, ευγενικό προσωπικό κ καθαρο. Είμαι πολυ ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο