Πολύ ωραίος χώρος. Πολύ καλή η τεχνητρια/ιδιοκτήτρια και φαίνεται οτι αγαπάει πολύ αυτό που κάνει. Δημιουργική και ευγενέστατη.
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
MELINA•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος κ η εξυπηρέτηση άψογη!! Τα κορίτσια όλα πολύ ευγενικά και η Γιώτα φάνηκε ότι ήξερε πολύ καλά το αντικείμενο της και ηταν φιλική!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιωτα •Συντήρηση Νυχιών
Athina•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτελεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιωτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σονια Ρ.•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΛΑ πολύ καλά και καθαρά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο