Καταπληκτική η δουλειά των κοριτσιών και πολύ ωραίο το κλίμα!! Υπέροχα κορίτσια , με ευγένεια και πάντα με το χαμόγελο!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ
Κωνσταντίνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Οι τεχνιτριες ειναι πάντα προθυμες και εξυπηρετικές , ενω παράλληλα ο χώρος ειναι καθαρός , τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Πολυξένη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Eleni•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ επαγγελματίες και το αποτέλεσμα υπεροχο! Το προτείνω!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιωτα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΑΤΗ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρία ειναι φανταστική!! Πετυχαίνει πάντα ακριβώς το μήκος και το σχήμα που θέλω 😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Συντήρηση Νυχιών