Overall great experience! Staff was very polite and the technician did her job very well. I was not a huge fan of the shape they gave, but I still leave 5 starts because it was my bad for not specifying it nor paying attention during the appointment!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Chrysi•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικά! 😊❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ
Xaris•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος, προσεκτικό & καθαρό προσωπικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Μανικιούρ
E.Κ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογες υπηρεσίες, μεγάλη διάρκεια σε μανικιούρ και πεντικιούρ.