Η Μαρία εξαιρετική και τέχνη και μεράκι. Μπορώ να πω το καλύτερο θεραπευτικό πεντικιούρ που έχω κάνει.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ
Chrysoula•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, χώρος και ατμόσφαιρα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Stella•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ραντεβού δεν πραγματοποιήθηκε πότε. Η υπάλληλος δεν είχε την κράτηση μου. Οπότε ίσως υπάρχει κάποιο θέμα με την εφαρμογή. Σε εμένα είχε σταλεί κανονικά μέιλ επιβεβαίωσης.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Συνεχίζω και το προτιμώ , οι υπηρεσίες είναι φανταστικές !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία •Πεντικιούρ
ΑΛΙΚΗ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες σε ένα πολύ όμορφο περιβάλλον.