Lovely experience. Would 1000% recommend this salon to anyone for mani-pedi services! All members of the staff are excellent.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Chrysa•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Great service
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ELENI•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα όλα ήταν άψογα!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Liana•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ενω η κοπέλα έκανε καλή δουλειά σε mani-pedi κι ωραίο σχήμα στα νύχια, τα πετσάκια τα έκοψε απότομα κι ίσως παραπάνω από,τι θαπρεπε. Δεν κατάλαβα πόνο εκείνη τη στιγμή επειδή ήταν βρεγμένα τα χέρια μου ούτε μάτωσαν. Αλλά από την επόμενη μέρα με πονάνε όλα μου τα δάχτυλα κι ακόμα δεν έχουν περάσει (2 μέρες μετά).