5 αστερια σας αξιζουβ παντα για ολα! Η Χριστινα και ολα τα κοριτσια με 1 λεξη ο,τι καλυτερο θα μπορουσα να ζητησω απο ολες τις αποψεις, επαγγελματισμου, συμπεριφορας, φιλικοτητας!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eftychia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον και περιποίηση!! Ωραίο αποτέλεσμα.
Αποτρίχωση Φρυδιών
Thomay•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμεινα πολύ ευχαριστημένη!
πολύ ωραια ατμόσφαιρα!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Βογιατζη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Clean and cute space with quality services and reasonable prices! The girls are very polite, always treating you to coffee and a small sweet treat