Η Θωμαής ήταν πάρα πολύ εξυπηρετική και φιλική και έκανε πολύ καλή δουλειά στα νύχια μου !! ( τυρκουαζ περλα )
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΘΩΜΑΗ•Μανικιούρ
Ρένια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Στο μανικιουρ βαμμένα πετσακια, άσχημα απλωμένο μανο ανομοιόμορφο με φουσκαλιτσες. Στο πεντικιούρ η υπάλληλος μου έκοψε το πόδι κ αντί να ζητήσει συγγνώμη (ανθρώπινα τα λάθη) χαζογελούσε.
Μανικιούρ
Georgia•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ερασιτεχνικό αποτέλεσμά μανικιουρ με πολλές ατέλειες