Για άλλη μια φορά ένα υπέροχο αποτέλεσμα από τη Σόνια.... Την προηγούμενη φορά μου κράτησαν ένα μήνα (ημιμόνιμο)... Πάρα πολύ καλή δουλειά....
και.αξιζει να προσθέσω πως το μακιγιάζ της Θωμαή και ο επαγγελματισμός της κορυφή.... Πραγματικά εντυπωσιακη δουλειά...
Ευχαριστώ πολύ κορίτσια υπέροχες
Τα λέμε σύντομα πάλι
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σόνια•Μανικιούρ
ΑΛΕΚΑ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν πεντακάθαρα!!Η Θωμαή εκπληκτική και πολύ προσεκτική! ευχαριστώ!!!