Για ακόμη μια φορά τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, ευγενικά και πάντα με τέλειο αποτέλεσμα ..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Κικη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό ημιμονιμο πεντικιούρ και μανικιούρ ! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δομνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο μαγαζί βρίσκεις εύκολα ραντεβού και το διαχειρίζεσαι εύκολα σε περίπτωση ακύρωσης
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφέλη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δέδε•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω πάει πολλές φορές, και πάντα είμαι ευχαριστημένη.
Το μαγαζί είναι πολύ καθαρό και οι υπάλληλοι κάνουν καλή δουλειά και είναι ευγενικές.
Τελευταία φορά η Όλγα μου έκανε ημιμόνιμο μανικιούρ, επειδή ήταν Χριστούγεννα, έκανε και σχεδιακια. Πολύ ευχαριστημένη
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά, εξαιρετικό αποτέλεσμα! Ενώ λόγω δικού μου λάθους είχα κλείσει ραντεβού για απλό μανικιούρ, έφυγα με ημιμόνιμο όπως ήθελα εξ αρχής, χάρη στον επαγγελματισμό του χώρου! Συστήνω ανεπιφύλακτα!