Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΞΕΝΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλές και ευγενικές κοπέλες και πολυ καθαρό μαγαζί! Πάντα μενω ευχαριστημένη. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ηλιάνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα παρα πολυ ομορφα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλίκη •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
ελινα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρερθκή εξυπηρέτηση από την Ελίνα!❤️
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΒΑΣΩ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν έχω πρόθεση να προσβάλω κανέναν, αλλά η εμπειρία ήταν πραγματικά κακή. Κάνω χρόνια ακρυλικό και με βεβαιότητα μπορώ να πω ότι η συγκεκριμένη εμπειρία δεν θύμιζε σε τίποτα συντήρηση ακρυλικού. Εντός τριών ημερών είχαν σπάσει δύο νύχια. Για το χρώμα ούτε λογος!