Το καλύτερο με αυτο το μαγαζι ειναι οτι παντα θα βρεις ενα ραντεβου να σε βολευει και πολυ νωρις το πρωι που εξυπηρετει αν εργαζεσαι. ολα τα κοριτσια ειναι πολυ ευγενικα,ευχαριστα και κανουν πολυ καλη δουλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΜΑΡΙΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως πάντα άψογα !! Υπέροχα νεα χρώματα , γρήγορα και πάντα στην ώρα τους
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο