Πεντικιούρ: Bιαστική και άγαρμπη δουλειά, έφτιαξε το σχήμα και τα πετσάκια μετά από δική μου προτροπή, δεν πέτυχε το χρώμα που ζήτησα.
Μανικιούρ: Πιο σχολαστική ενασχόληση, στο τέλος υπήρχαν λίγα πετσάκια γύρω από τα νύχια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νεφέλη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΧΡΥΣΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειοι σε ολα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλίκη •Μανικιούρ
Ηλιοπούλου•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ καλή στη δουλειά της η Σάρα. 😍😍😍😍😍😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Πεντικιούρ
Σοφια•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όπως πάντα με πολλή υπομονή από τα κορίτσια !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριτινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο