Αξιόλογο πεντικιούρ και στην ατμόσφαιρα έβαλα 3 αστεράκια διότι μπαίνοντας η κυρία που ήταν στην υποδοχή, μάλλον ιδιοκτήτρια, δε χαιρέτησε και ήταν άσχημο.
Πεντικιούρ
Δημητρα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικες ολες οι κοπελες. !! Καταπληκτικο πεντικιουρ ακομα και για πόδια με σκληριες και δυσκολιες.Καθαριότητα και συνέπεια στα ραντεβού τους .Δεν το αλλαζω με τιποτα.Σας ευχαριστω κοριτσια 💕