Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριτινα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Σοφια Λ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ωραίο περιβάλλον, γρήγορη εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΊΑ•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο περιβάλλον και αρκετά καθαρό!!
Πεντικιούρ
Ioanna•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Χρειάζεται περισσότερη καθαριότητα σε όλο τον χώρο του καταστήματος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σαρα •Πεντικιούρ
Ευφροσύνη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κατά τη διάρκεια του πεντικιούρ η Σάρα μου τραυμάτισε μία παρανυχίδα μου και με έτσουζε όποτε έπεφτε νερο για τις επόμενες 2 εβδομάδες. Σαν αν μην έφτανε αυτό μετά από μία εβδομάδα άνοιξε και το δέρμα στο μεγάλο μου δάκτυλο χωρίς κανένα λόγο, εικάζω ότι το τρίψιμο δεν είχε γίνει σωστά. Εδώ και 20 τουλάχιστον χρόνια που κάνω πεντικιούρ δεν μου έχει ξανασυμβεί να ανοίξει το δέρμα μου χωρίς να χτυπίσω. Λυπάμαι πολύ που η εμπειρία μου δεν ήταν καλή.