Η εμπειρία μου τέλεια! Τα κορίτσια ευγενέστατα! Έκανα balayage, το μαλλί μου είναι σγουρό και η αλήθεια είναι ότι είχε πολλή δουλειά. Το αποτέλεσμα φανταστικό! Το προτείνω με χίλια!
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Βαφή Μαλλιών
Briss•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ ευχαριστημένη από τις επισκέψεις μου, ακριβώς όπως ήθελα όλα τέλεια. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλες. Η Δήμητρα είναι τοπ επαγγελματίας και πολύ φιλική.❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα, όλα ήταν τέλεια! Το μανικιούρ της Δήμητρας άψογο για άλλη μια φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Μανικιούρ
Vassiliki•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαριότητα
Επαγγελματισμός
Φιλικό και ζεστό περιβάλλον
Γνώση του αντικειμενου