Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Πεντικιούρ
ΙΩΆΝΝΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πεντικιούρ έγινε απ' την Μαρία και όχι απ' τη Δήμητρα, όπως ήταν προγραμματισμένο, κάτι το οποίο δεν με πείραξε διόλου. Η Μαρία ήταν πολύ σχολαστική στη δουλειά της, ευγενική κι ευχάριστη. Πάντα μένω ευχαριστημένη απ' τον επαγγελματισμό όλων των κοριτσιών που εργάζονται στο mademoiselle.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Πεντικιούρ
Βασιλική•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα όπως πάντα , τα κορίτσια εξαιρετικά 🥰
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Χτένισμα
Eleftheria•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κατάστημα πολύ καθαρό πολύ καλή δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Μανικιούρ
Σουζάνα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το χρωμα φοβερό ή εξυπηρέτηση αψογη!!επαγελματιες!