Πολύ όμορφο περιβάλλον καθαρό, φιλικό και φοβερή εξυπηρέτηση από τα κορίτσια.
Πήγα πρώτη φορά σήμερα και ήταν σαν να πηγαίνω χρόνια.
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βασιλικη•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελειο αποτέλεσμα εμφαση στη λεπτομέρεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Chrissa•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🩵🩵
Εξυπηρετήθηκε από Δημητρα•Χτένισμα
ΔΑΝΑΗ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλός χώρος. Πάντα μένω ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.