Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βασιλικη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο κατάστημα ήταν όπως πάντα εξαιρετική. Πολύ ευχαριστημένη απ' το χώρο, την καθαριότητα, την φιλοξενία και την ευχάριστη ατμόσφαιρα. Η Μαρία για άλλη μια φορά περιποιήθηκε με τον καλύτερο τρόπο τα νύχια μου. Θα το προτιμήσω ξανά και ξανά αυτό το κατάστημα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Βασιλική•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία και επαγγελματική δουλειά!! το προτείνω