Η Ειρήνη ήταν πολύ καλή και ευχάριστη. Κυριολεκτικά έφτιαξε ένα οριακά απαράδεκτο κούρεμα από άλλο κατάστημα. Οι δε αφέλειες απίστευτες!
Ευχαριστώ!
Συνιστώ Ειρήνη ανεπιφύλακτα
Εξυπηρετήθηκε από Ειρήνη•Γυναικείο Κούρεμα
Ευφημία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κάθε επίσκεψη είναι μοναδική!! Πάντα μένω απόλυτα ικανοποιημένη!! Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιοανα•Μανικιούρ
Μυρτώ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαρίνα είναι μια εξαιρετική κοπέλα και πάρα πολύ καλή στη δουλειά της.
Χτένισμα
Φραγκακη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τέλεια όπως πάντα! ευχάριστο περιβάλλον.πολυ καθαρό..κ υπέροχο αποτέλεσμα!