Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα, η κοπέλα που με χτένισε εξαιρετική, αλλά και ο χώρος πολύ καθαρός και ευχάριστο κλίμα. Το προτείνω 100%
Εξυπηρετήθηκε από Γιοανα•Χτένισμα
Μάγδα •5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρός χώρος , πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ καλή καλή δουλειά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Δήμητρα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΛα ήταν υπέροχα και τα κορίτσια υπέροχα!!! Πολύ ευχαριστημένη με την εξυπηρετήσει!!!!
Εξυπηρετήθηκε από Γιοανα•Βαφή Μαλλιών
Elli•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές όλες οι υπηρεσίες καθώς και οι εργαζόμενες. Άψογες επαγγελματίες
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Αριάδνη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Kούρεμα και το xτένισμα άψογα, με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το πεντικιούρ επαγγελματικό, με χαλαρωτική ατμόσφαιρα και άριστη καθαριότητα. Τa κορίτσια ευγενικά και φιλικά, σε κάνουν να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή!