Πολύ όμορφο κλίμα και οι κοπέλες πολύ ευγενικές και εξυπηρετικές. Ασχολήθηκαν με το μαλλί για να βρουν το κατάλληλο αποτέλεσμα
Head SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Vasia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεύτερη φορά που ένιωσα την αφοσίωση και την αγάπη της Ειρήνης σε αυτό που κάνει. Ευχαριστώ όλες σας για την περιποίηση. Με κάνατε να νιώσω πολύ όμορφα.