Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΕΛΕΝΗ•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο αποτέλεσμα σίγουρα θα το προτιμήσω και την επόμενη φορά !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Πεντικιούρ
Γεωργία•7 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρός χώρος, πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, εξαιρετικό προσωπικό και τεράστια ποικιλία χρωμάτων!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δημητρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Στέλλα•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική τεχνίτρια η Μαρία και τέλεια τα νύχια που μου έφτιαξε.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ•10 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ακόμα μια φορά εξαιρετικό αποτέλεσμα παρότι είχαν σπάσει αρκετά νύχια μου! Η Δήμητρα κάνει θαύματα! και το χτένισμα όπως το ήθελα!! Παρά τη ζέστη μου κράτησε πολύ!!