Τι να πω Τετάρτη έκανα τα νύχια και τη Παρασκευή το δεξί χέρι πάει αυτό ήταν ενώ είχα πάει πολλές φορές δεν ξέρω τι έγινε αυτή τη φορά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βανα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τα κοριτσια ευγενικα και γρηγορα
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΛΕΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος καθαρός και προσεγμένος, η ατμόσφαιρα φιλική και η Αλεξάνδρα επαγγελματίας! Ευχαριστήθηκα το ημιμόνιμο μανικιούρ που έκανα και το οποίο ένα μήνα μετά δεν είχε πάθει το παραμικρό!