Πολύ καλή εξυπηρέτηση και προσεγμένη δουλειά στα νύχια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευη •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Athina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εκανα φυσική ενίσχυση με τζελ και έμεινα πολύ ικανοποιημένη !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευη •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μελπομενη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα στο κέντρο αισθητικής για περιποίηση και θεραπεία λόγω εύθραυστων νυχιών. Το μανό-θεραπεία είχε στεγνώσει με αποτέλεσμα να μην απλώνεται καλά και να γίνουν φουσκάλες, ο χώρος όχι καθαρός με υπολείμματα από προηγούμενα ραντεβού. Μπορεί να έτυχε αλλά δεν θα το προτιμήσω ξανά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευη •Μανικιούρ
user•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ακριβό το σύντομο χτένισμα (18 ευρώ) για λούσιμο και πιστολάκι...ευγενέστατη η κοπέλα.
Εξυπηρετήθηκε από Hair Stylist Ειρήνη •Πιάσιμο Μαλλιών