Ενώ είχα κλείσει ραντεβού μόνο για βάψιμο νυχιών όταν πήγα έλειπε η κοπέλα και όταν ήρθε η υπεύθυνη δεν της είπε τι θα κάνει. Μετά από ώρα είδε τι κάναμε και είπε ότι δεν ήταν αυτό που έπρεπε και μου ζήτησε να της πληρώσω τη διαφορά ενώ το λάθος ήταν δικό της και είχα ήδη πληρώσει. Θεωρώ ότι δεν έγινε τυχαία αυτό. Παντελής έλλειψη σεβασμού στον πελάτη καθώς μιλούσαν μπροστά μου για προσωπικά τους θέματα. Έβαψε τα νύχια με ελάχιστο υλικό και την επόμενη μέρα τα νύχια είχαν πετάξει το χρώμα.
Μανικιούρ Mini
ΑΛΕΚΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Αρκετά καλή σχέση ποιότητας- τιμής! Αρκετά καλό αποτέλεσμα
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Amaya•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πήγα για φυσική ενίσχυση gel και ήταν από τις χειρότερες εμπειρίες που έζησα. Η τεχνίτρια βιαζόταν και δεν πέτυχε το σχέδιο που ήθελα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαρία•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
A bit overpriced for the quality of the products and services.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Emily•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον και η Αλεξάνδρα πολύ καλή στη δουλειά της!