Ευχάριστη ατμόσφαιρα, καλές υπηρεσίες. Η Ελένη γλυκιά και καλή στη δουλειά της 😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρια•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το επισκέπτομαι καιρό. Είναι decent οι υπηρεσίες τους.
Συντήρηση Νυχιών
Μαριαλένα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
το επισκέπτομαι καιρό. Είναι decent οι υπηρεσίες τους.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευη •Συντήρηση Νυχιών
Μαριαλένα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η Ελένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευη •Συντήρηση Νυχιών
Μαριαλένα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι ένα εξαιρετικό περιβάλλον για να φροντίσεις τα νύχια σου και τα μαλλιά σου.
Όλες οι κυρίες είναι φιλικές, ευγενικές, έμπειρες και φεύγεις πάντοτε απόλυτα ικανοποιημένη.
Να προσθέσω ότι είναι ένα pet friendly κατάστημα και ο Φοίβος μου είναι πάντοτε καλοδεχούμενος.
Δεν τις αλλάζω με τίποτα!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα •Μανικιούρ