έκλεισα ραντεβού για κούρεμα. Παρόλα αυτά η κοπέλα μου ζήτησε να κατσω Στον λουτήρα κ φαντάστηκα ότι ήταν για να τα βρέξει. με έλουσε κ με ρώτησε αν θέλω να μου κάνει μια μάσκα. Απάντησα θετικά αν κ βρέθηκα σε δυσχερή θέση (δεν με ενημέρωσε για κόστος/ τι ακριβώς είναι κλπ).
Με κούρεψε και ενώ έδειχνε να καταλαβαίνει τι θέλω μου έκοψε μια φράντζα απαράδεκτη, φόρμαρε τα μαλλιά (ενώ της είπα να το κάνει μόνο για το κούρεμα) συνολικά πλήρωσα διπλάσιο ποσό άπο το προγραμματισμένο κ το κούρεμα χάλια
Εξυπηρετήθηκε από Hair Stylist Ειρήνη •Γυναικείο Κούρεμα
Εξυπηρετήθηκε από Hair Stylist Ειρήνη •Χτένισμα Σγουρά Μαλλιά
Sofia•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα φοβερά όπως πάντα! Πάντα κάνω με τη Φωτεινή και ειανη πολύ ευχάριστη και πολύ καλή στη δουλειά της❤️
Εξυπηρετήθηκε από Hair Stylist Ειρήνη •Βαφή Ρίζας για Γυναίκες
Ελισαβετ•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσιες
Εξυπηρετήθηκε από Hair Stylist Ειρήνη •Βαφή Μαλλιών
ANISA•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όταν έκανα το ημιμόνιμο και ρώτησα πως το αφαιρούνε μου είπαν πως σε αντίθεση με άλλα studio χρησιμοποιούν ασετόν και όχι τροχό. Κατά τη διάρκεια της αφαίρεσης έβαλε τροχό για να αφαιρέσει το top-coat μετά έβαλε ασετόν χωρίς να το αφήσει ούτε καν πέντε λεπτά (μέχρι να καλύψει το δεύτερο χέρι ξεκίνησε το πρώτο) και μετά μου τα πλάκωσε με τη λίμα γιατί που να προλάβουν να μουλιάσουν για να τα βγάλει φυσιολογικά. Επίσης δεν μου τα αφαίρεσε η Αλεξάνδρα αλλά η Ελένη αν και είχα κλείσει με την πρώτη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel