Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,7
661 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
έκλεισα ραντεβού για κούρεμα. Παρόλα αυτά η κοπέλα μου ζήτησε να κατσω Στον λουτήρα κ φαντάστηκα ότι ήταν για να τα βρέξει. με έλουσε κ με ρώτησε αν θέλω να μου κάνει μια μάσκα. Απάντησα θετικά αν κ βρέθηκα σε δυσχερή θέση (δεν με ενημέρωσε για κόστος/ τι ακριβώς είναι κλπ). Με κούρεψε και ενώ έδειχνε να καταλαβαίνει τι θέλω μου έκοψε μια φράντζα απαράδεκτη, φόρμαρε τα μαλλιά (ενώ της είπα να το κάνει μόνο για το κούρεμα) συνολικά πλήρωσα διπλάσιο ποσό άπο το προγραμματισμένο κ το κούρεμα χάλια
🦋🦋🦋🦋❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🫶🏾🫶🏾🫶🏾
Ολα φοβερά όπως πάντα! Πάντα κάνω με τη Φωτεινή και ειανη πολύ ευχάριστη και πολύ καλή στη δουλειά της❤️
Εξαιρετικές υπηρεσιες
Όταν έκανα το ημιμόνιμο και ρώτησα πως το αφαιρούνε μου είπαν πως σε αντίθεση με άλλα studio χρησιμοποιούν ασετόν και όχι τροχό. Κατά τη διάρκεια της αφαίρεσης έβαλε τροχό για να αφαιρέσει το top-coat μετά έβαλε ασετόν χωρίς να το αφήσει ούτε καν πέντε λεπτά (μέχρι να καλύψει το δεύτερο χέρι ξεκίνησε το πρώτο) και μετά μου τα πλάκωσε με τη λίμα γιατί που να προλάβουν να μουλιάσουν για να τα βγάλει φυσιολογικά. Επίσης δεν μου τα αφαίρεσε η Αλεξάνδρα αλλά η Ελένη αν και είχα κλείσει με την πρώτη.
29
1
29
30
31
99
31