Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,7
661 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Όπως και την προηγούμενη φορά με πεντικιούρ, πολύ ωραίο αποτέλεσμα στο πόδι.
Και στα χέρια και στα πόδια μου έκοψαν τα νύχια θεοστραβα,τα πετσακια δεν έγιναν σωστά,και στο πεντικιούρ δεν έγινε σωστή περιποίηση στις φτέρνες
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
πολύ καλή δουλειά, φιλικό περιβάλλον,ευγένεια καθαριότητα και εξυπηρέτηση!! Η Ελένη πολύ καλή επαγγελματίας. Σας ευχαριστώ
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
28
1
28
29
30
99
30