Πολύ καθαρό, άψογο σε εξυπηρέτηση, με έκανε να νιώσω πολύ άνετα καθόλη την διάρκεια του ραντεβού και η Πασχαλίνα πολύ καλή στην δουλειά της, τα νύχια πολύ ωραία με βοήθησε να βρω ένα πολύ ωραίο χρώμα και πρώτη φορά βλέπω να κάνουν και scrub στα χέρια και ήταν με άρωμα φράουλα τέλειο . Το προτείνω ανεπιφύλακτα
Μανικιούρ
Ιουλία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ.
ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.
ΤΟ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΑ ΔΕΟΝΤΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΦΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΕΙΑ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Μανικιούρ
Athanasia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλή εξυπηρέτηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευαγγελία•Μανικιούρ
Τσαβδαριδου•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά ! Προσεγμένος και καθαρός χώρος .Ευγενικό και φιλικό περιβάλλον!
Μανικιούρ
Αποστολοπούλου•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος! Οι κοπέλες που εργάζονται πολύ ευγενικές και καλές στη δουλειά τους!