Η κοπέλα που με περιποιήθηκε πραγματικά πρόσεξε όλες τις λεπτομέρειες. Και για το μανικιούρ και για το πεντικιούρ νιώθω τέλεια. Πέτυχε κατευθείαν το χρώμα που ήθελα. Το μαγαζί καθαρό και προσεγμένο με μία εκπληκτικά ευγενική παρουσία στον γκισέ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Μανικιούρ
ΙΖΕΛ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και όμορφο αποτέλεσμα ! Ιδανικό περιβάλλον για μια ανάλαφρη περιποίηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Nail Art
Ασπασία Β•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια είναι εκπληκτικά κάνουν φοβερή δουλειά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Μανικιούρ
Stella•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο περιβάλλον, τα κορίτσια πολυ φιλικά και ευγενικά αν και έκανα λάθος με την κράτηση στην εφαρμογή δεν με άφησαν ετσι βρήκαν τρόπο να με βολέψουν. Την Μαριλένα την αγαπω ειναι η καλύτερη κάνει τέλεια δουλειά και πολυ προσεκτική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Μανικιούρ