Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαριαλένα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Άννα•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν μια υπέροχη εμπειρία σε ένα εξαιρετικό ,φιλικό και καθαρό περιβάλλον. Το μανικιούρ μου υπέροχο και άξιο πολλών κοπλιμεντων. Σίγουρα θα το ξανά προτιμήσω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ
Μαρία•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικό αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ
Μαρτινου•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν υπέροχα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ