Πολύ καλή εξυπηρετήσει, πάρα πολύ ευγενικά τα κορίτσια κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για την Χριστίνα για την υπέροχη δουλειά
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Cristina Gutierrez•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικές υπηρεσίες, ευγενέστατο το προσωπικό. Η κυρία Λευκή είναι άριστη επαγγελματίας, δίνει έμφαση στην παραμικρή λεπτομέρεια, η μανικιουρίστα έμπειρη και ευγενική. Ο χώρος πεντακάθαρος. Πέντε αστέρια είναι λίγα.
Μανικιούρ
Σωτηρία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν καλα απλώς στο πεντικιούρ υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση και δεν υπήρχε μεγάλη επιλογή στα χρώματα απλού πεντικιούρ