Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα Γεροκώστα•Συντήρηση Νυχιών
Ματινα Σ.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είναι ένας ευχάριστος χώρος, με όμορφη διαρρύθμιση. Έκανα πεντικιούρ και η καρεκλα-πολυθρονα ήταν άνετη και βολική. Η Ναταλια Μαλλή ήταν ευγενική, προσεχτική και φαινόταν πως και ήξερε και αγαπά αυτό που κάνει. Σίγουρα θα τη διαλέξω και την επόμενη φορά
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλή εξυπηρέτηση!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα Γεροκώστα•Μανικιούρ
Αννα Γ.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός χώρος και τέλεια δουλειά !
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Chara•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφο και καθαρό περιβάλλον!
Εξαιρετικό πεντικιούρ!!! Η Βιβη είναι εκπληκτική!!!! 😍