Excellent! Polite professional attention to detail, will visit again!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ•Πεντικιούρ
OLYMPIA•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός όμορφος χώρος και τα κορίτσια ευγενέστατα και ευχάριστα .το μανικιούρ πολύ καλό!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ελπιδα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ καλό. Η Άννα ήταν πολύ σωστή στην δουλειά και της και πολύ ευχάριστη και φιλική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΝΑ ΓΛΩΣΣΗ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Sofia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ενώ ο χώρος είναι πολύ όμορφος , η συγκεκριμένη υπηρεσία που έκανα εγώ εκείνη την μέρα δεν πήγε καλά , έκανα την επιμήκυνση την Δευτέρα και μέχρι την Πέμπτη της ίδιας εβδομάδας είχαν χαλάσει , όταν το κόστος της υπηρεσίας είναι αυτό δεν μπορεί το αποτέλεσμα να χαλάει τόσο άμεσα