Συνέπεια, ευγένεια και καλή δουλειά με προσοχή στη λεπτομέρεια!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ευαγγελία•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, η Δήμητρα είναι η καλύτερη που υπάρχει δεν θα εμπιστευόμουν ποτέ κανέναν άλλο περισσότερο. Το κατάστημα είναι πολύ καθαρό και ευχάριστο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ•Συντήρηση Νυχιών
Αρτεμίσα•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπελα ηταν εξαιρετικη και το αποτελεσμα τελειο!Ευχαριστω πολυ