Το χειρότερο μαγαζί για νύχια που έχω πάει ποτέ εδώ και 5 χρόνια και το πιο ακριβό !!!Ηθελα να φύγω τρέχοντας ,ασε που χρεώνουν και τον αέρα που αναπνέουμε!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΕΓΚΑΝΑΚΟΥ•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Αννα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη εξυπηρέτηση, φιλικό και επαγγελματικό περιβάλλον ✨✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΕΓΚΑΝΑΚΟΥ•
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστινα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα ήταν πολύ γρήγορη και φιλική. θα ξαναπήγαινα.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΥΓΕΝΙΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Very beautiful nail work
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΕΓΚΑΝΑΚΟΥ•Συντήρηση Νυχιών
Jumana O.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και μοντέρνος χώρος. Η αναμονή σαν σύνολο είναι το πρόβλημα που πρέπει να βελτιωθεί, όπως διαπίστωσα ως προσωπική μου εμπειρία. Η δουλειά της συντήρησης ήταν μια χαρά. Βέβαια 2€ για λίμες που κοστίζουν 0,40 λεπτά είναι κλέψιμο. Συνολικά ήταν μια καλή εμπειρία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΕΓΚΑΝΑΚΟΥ•Συντήρηση Νυχιών