Είχα κλείσει συντήρηση acrygel & nail art για ombré. Η τεχνητρια ήταν φανταστική. Έδωσε πολύ ωραίο σχήμα και ξεκινήσαμε με τις καλύτερες προδιαγραφές. Ωστόσο ο αερογραφος δεν δούλευε, ξεκίνησε να μου τα κάνει με σφουγγαράκι αλλά δεν ήταν καθόλου κοντά σε αυτό που είχα ζητήσει. Οπότε μετά από 2 σχεδόν ώρες και απογοήτευση, έκανα χρώμα.
Μπορεί η εμπειρία μου να μην ήταν καλή λόγω των τεχνικών δυσκολιών αλλά η κοπέλα ήταν πολύ καλή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗ•
Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Εύη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα με διάρκεια γι ακόμα μια φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΕΓΚΑΝΑΚΟΥ•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ειρήνη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ•Συντήρηση Νυχιών
Eλένη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
10/10
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΝΑ ΓΛΩΣΣΗ•Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Vasiliki•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
✨️💜
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΕΓΚΑΝΑΚΟΥ•Πεντικιούρ