Τέλειο αποτέλεσμα όπως κάθε φορά!!!!
Ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλενα•Μανικιούρ
Κυριακή•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος, καθαρός χώρος και τα κορίτσια κάνουν πολύ καλή δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Μαρία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
super. ολα υπέροχα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νόρα•Μανικιούρ
Evgenia•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχα ολα!ο χωρος,τα κοριτσια.θα τις ξαναπροτιμησω σιγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Μανικιούρ
Γεωργία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφο και καθαρό περιβάλλον!!! Το πεντικιούρ τέλειο δεν έχεις το άγχος μη σε πονέσουν με τα πετσακια πολύ ελαφριά χέρια καθώς και η συντήρηση μου πολύ καλή δεν το περίμενα!!! Μπράβο στα κορίτσια.. είναι και πολύ ευγενικές και διακριτικές! 👌🏼👌🏼👆🏼👆🏼