Υπέροχος χώρος και τα κορίτσια είναι απίστευτα στην δουλειά τους...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αικατερινη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο nail salon! Πηγαίνω εδώ και χρόνια και η ποιότητα της δουλειάς είναι πάντα άψογη. Ο χώρος είναι περιποιημένος και ευχάριστος, ενώ το προσωπικό ευγενικό και επαγγελματικό. Η Ξένια είναι πραγματικά εξαιρετική πάντα προσεκτική στη λεπτομέρεια, με άψογο αποτέλεσμα κάθε φορά. Τους εμπιστεύομαι απόλυτα και τους προτείνω ανεπιφύλακτα!