Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΥΓΕΝΙΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση, καθαρό και όμορφο περιβάλλον. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη όσες φορές ήρθα στο κατάστημα. Εξυπηρετήθηκα πάντοτε στην ώρα μου. Θα συνεχίσω να πηγαίνω γιατί με βολεύει και γίνεται εξαιρετική δουλειά.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογος επαγγελματισμός, φιλικό περιβάλλον!!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ιωαννα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Zoi•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη και γρήγορη εξυπηρέτηση πολύ καθαρός χώρος και τα κορίτσια ευγενέστατα και επαγγελματίες.Με έκανε η Ελίζα και πραγματικά δεν κατάλαβα για πότε έβγαλε τόσο όμορφο αποτέλεσμα.