Όπως πάντα άρτια δουλειά με επαγγελματισμό και πανέμορφα αποτελέσματα!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βίκυ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη δουλειά, διαθεση για εξυπηρέτηση και καθοδήγηση!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βίκυ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν τυχαίο που προτιμώ το συγκεκριμένο ινστιτούτο εδώ και καιρό. Τις διέπει επαγγελματισμός, γνώσεις, ευγένεια! Πολύ θετικό περιβάλλον. Μπράβο σε όλες τις τεχνιτριες!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Βίκυ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά στο ημιμόνιμο και στο πεντικιούρ.Το περιβάλλον πολύ ευχάριστο και φιλικό.