Μια χαρά δουλειά! Θα ήταν 5αρι για εμένα εάν δε γινόταν χρήση τροχού
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΛΕΝΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Argiro•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όπως κάθε φορά !!! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Eva•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανικιούρ πολύ καλό, υπήρξε ευγένεια και εξυπηρέτηση. Όμως είχα κάνει κράτηση για μανικιουρ με συγκεκριμένη κοπέλα, αφού δίνεται η δυνατότητα μέσω εφαρμογης, κ τελικά με εξυπηρέτηση άλλη κοπέλα. Είναι η 2η φορά που συμβαίνει αυτό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δήμητρα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δέσποινα the best!!πάω πολλά χρόνια!!το συνιστώ για όλα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο