Τι να πω πλεον για το κατάστημα και τις υπηρεσίες που μας παρέχουν οι κοπέλες εκεί! Υπέροχος χώρος με θερμούς ανθρώπους πολύ ικανούς και γνώστες του αντικειμένου τους. Κάνω ημιμόνιμο μανικιούρ και πεντικιούρ και πάντα φεύγω πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Επιλέξτε το κατάστημα και θα με θυμηθείτε. Καλές εορτές με υγεία και καλαισθησία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαριτα🧡 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλυτερες υπηρεσιες!
Παω 5 χρονια non stop!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα❤️ •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Ειρηνη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα !!!
Μανικιούρ
Eva•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη δουλεια! Αψογοι επαγγγελματιες! Και το βασικοτερο ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ!!!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ρεβεκκα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά που επισκέπτομαι το κατάστημα μένω πάντα ικανοποιημένη.