Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα Λαουλάκου•Μανικιούρ
ΝΕΦΕΛΗ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
υπέροχο αποτέλεσμα το συνιστώ σε ολες😊🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα Λαουλάκου•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Παναγιώτα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειμαι πολύ ευχαριστημένη,πηγαίνω συχνά.
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελένη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ότι κι αν έχω επιλέξει να κάνω έχω μείνει ευχαριστημένη και γι αυτό συνεχίζω να το επιλέγω.
Βαφή Μαλλιών
Γωγω Γιαναδοπουλου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ.Η Κα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ.ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ !